søndag den 6. oktober 2013

Åbent hus - 10 års jubilæum

For 10 år siden var jeg så heldig at blive introduceret til en skøn virksomhed – nemlig Forever Living Products. Jeg/vi har været lykkelig for både produkterne og forretningen lige siden. 
For nyligt har jeg foretaget et kursskifte i min forretning, der om få år vil bringe mig tættere på min drøm.

Jeg vil derfor gerne markere mine første 10 år i Forever med en hyggelig sammenkomst/åbent hus 

søndag d. 20. oktober 2013 kl. 13-16 på Øde Hastrup Vej 110, 4000 Roskilde

Denne dag vil der også være præmiere på Forevers nye – og længe ventede – makeup-serie Flawless by Sonya.  Du vil kunne se og teste makeup’en.

Naturligvis vil alle de andre produkter, som Forever tilbyder, også være fremme til at afprøve.
.. og for resten – idéer til julegaverne – vil der også væreJ

ALLE ER VELKOMNE! Og der er absolut INGEN købetvang! Jeg vil dog lige indskyde, at jeg denne dag giver 10% rabat ved alle bestillingerJ

Hvis du mener, du har lyst til at kigge forbi, så giv mig lige et praj, så jeg ved hvor meget boblevand og snacks, jeg skal kalkulere med, ik;-)

Jeg håber, du har lyst til at kigge forbi til en hyggelig eftermiddag.

Jeg glæder mig i hvert fald.

Kærlig hilsen

Lene

LPJ-Vision


Ingen kommentarer:

Send en kommentar