mandag den 5. august 2013

Arbejdsmarkedet er under forandring...

(Ring på 22 29 30 06 – hvis du finder dette interessant)















Du, der sidder og læser dette, har sikkert flere år på arbejdsmarkedet bag dig, du har fået din uddannelse, og du er i gang med at arbejde 40 timer om ugen. Sidder du nu og tænker, skal jeg virkelig lave dette de næste 40 år?- og ja det skal du. 

Når så du har gjort det, får du en pension. Efter skat vil der til den tid være ca. 40 % af din hidtidige indtægt at leve af (hvis der altså er noget, der hedder pension til den tid), hvem ved.

Sådan behøver det ikke at være, der er alternativer. Du kan opnå andre livslange ekstra indtægter - hvis du vil. Jeg står selv for min pensionering. Jeg bestemmer selv hvor stor og hvilken livsstil, jeg ønsker. 

Jeg anbefaler produkter, jeg selv og min familie har gavn af, produkter som jeg på ingen måde vil undvære.

Jeg har nogle få kunder ca. 25 - 30 kunder. De køber engang imellem produkter hos mig. Det er nok til, at min personlige forretning inkl. mit eget forbrug er stort nok til, at jeg er bonusberettiget. Nu kommer vi til det spændende: Jeg anbefaler også andre at få en lignende "lille" forretning som jeg selv. 

Disse ”små forretninger” er mine samarbejdspartnere. Alle deres ”små forretninger”, må jeg tælle med til min egen omsætning. Det gør, at jeg nu repræsenterer en langt større omsætning, end hvis jeg skulle omsætte det selv. Det modtager jeg bonus for fra vores leverandør. Det kaldes Network Marketing.

Det er en smart måde at arbejde på. Vi flytter markedsandele, altså salg der er i forvejen. Jeg skal ikke ud og opfinde nyt salg, blot flytte det. Jeg har ingen omkostninger i forhold til normale butikker, ingen ansatte, intet lokale og intet lager.

Jeg omgås positive og glade mennesker, der selv har valgt at arbejde med mig, som vil det samme som jeg, og som har de samme muligheder som jeg.

Min opgave er at undervise dem i, hvordan vort firma og system virker. Det er jeg god til, derfor går det mig godt. Det kaldes rekruttering og coaching.

Alle kan lære det, alle kan få succes, men ikke alle vil gøre arbejdet. Det kræver, at du er lærevillig, positiv og engageret. Vær forberedt på at bruge 5-20 timer om ugen, hvor du tilpasser det rundt om dit job og familie. Følger du vores system, tager det ca. 5 år. 20 timer om ugen er hvad vi kalder fuldtid, og det er naturligvis ikke det, man bruger i starten.

Forever er i voldsom vækst, og vi søger personer, der kunne tænke sig at være med i den vækst, måske er det noget for dig? Ring og book en samtale – den tager ca. ½ time. Derefter ved du, om det er noget for dig også.

Hilsen Lene


Ingen kommentarer:

Send en kommentar