fredag den 13. marts 2015

Status på mit C9 forløb

Så er det vist tid til lige at gøre status over mit C9 forløb:

På de 9 dage har jeg har tabt mig 3 kg på vægten og hele 10 cm i taljen. JO det kan mærkes på bukserne :)

Jeg er allerede 3 dage inde i næste forløb og er gået i gang med næste fase i 3-trins-programmet – nemlig F.I.T. 1, som varer 30 dage. Derefter tager jeg yderligere 30 dage med F.I.T.2. Målet er minus 10 kg. i alt i de 69 dage, så der skal bare arbejdes  ;)


Mit tidligere forløb:

Mange oplever at vægten bare øges henad årene – sådan gik det også for mig. 20 år med kontorarbejde, bækkenløsning ved hver graviditet med efterfølgende gener i flere år og derfor kun sport i perioder  – manglede overskud bl.a. p.g.a. en kræftsyg far gennem et par år og en sprunget akillessene p.g.a. håndbold :( - ja ja excuses excuses  - men alligevel.

For ca. 1½ år siden tabte jeg mig 13 kg. Ved at begynde at træne i fitness-center fast 3 gange om ugen og samtidig skære ned på både mængden af mad men også på ’guf'.  Stille og roligt røg der så et par kilo på igen, og dér har vægten så stået stille i et års tid – altså på minus 10 kg. Så det vægttab har jeg holdt på ovenstående måde. Det er jo fint nok – men kors hvor er det irriterende, når man ikke kan ’få hul på bylden’ og komme længere ned. Det er så sket nu med C9 og jeg er fuld af kampgejst, energi og ikke mindst jernhård vilje til, at det nok skal lykkes at tabe yderligere 7 kg. i løbet af F.I.T. forløbet.  
Jeg træner nu 4 gange om ugen + danser zumba én gang om ugen. Kosten er skåret helt ned, men meget er tilladt, så man føler ikke sult, som man måske skulle frygte. Jeg spiser meget frugt og grønt, kylling og smoothies. Så det er slet ikke så dårligt :) Med programmet følger der masser af kostidéer, så det er ikke så svært - meeen jeg vil ikke lyve. Når du starter SKAL du have motivationen for ellers er det nok lidt 'op ad bakke'. Så HAR du motivationen, så er det bare om at komme igang :)

   kh 
  Lene


Ingen kommentarer:

Send en kommentar