torsdag den 19. marts 2015

Drikker du Aloe Vera - hvorfor ikke?









Som billedet siger – Do you Aloe?
Jeg gør! - hele min familie gør det! Og det har vi gjort i 11 år.
Jeg (vi) gør det fordi, det føles rigtigt godt for mig – for min fordøjelse, for min hud – ja i det hele taget for mit velbefindende. Jeg kunne ikke drømme om at lade være. Millioner af mennesker i verden bruger Aloe Vera – både udvendigt og indvendigt. Det har været kendt i flere tusinde år! De fleste ved, hvor godt det er for vores hud. Men ved du også at det er suverænt for din indvendige hud – altså dit epitelvæv – som omgiver alle overflader inde i kroppen?

Når du drikker Aloe Vera, bliver gammelt skidt og møg løsnet fra din tyndtarm og skyllet ud. 

Hvis vores fordøjelse ikke fungerer, så er der intet, der fungerer. Sådan er det. Selvom du går på toilettet hver dag, er det ikke ensbetydende med at din fordøjelse fungerer. De fleste af os slæber rundt på ”gammelt skidt og møg”, uden egentligt helt at vide det. DET SKAL UD, fordi vores immunforsvar sidder i tarmen. Når du tager dig af din fordøjelse, så tager du dig automatisk af de andre funktioner i kroppen.
Aloe Vera indeholder bl.a. et naturligt ’sæbestof’, der hedder saponin. Det fungerer simpelthen som shampoo for dine tarme. Affaldsstoffer løsnes og ledes ud af mave-tarmsystemet. 
 


Når dine tarmvægge har det godt, så optager du bedre næring fra den mad, du spiser, men du får også gavn af alle de skønne stoffer i Aloe Vera planten. (Prøv at google Aloe Vera og se mere om det)
Det er jo fuldt ud op til dig, om du vil prøve det – d.v.s. at drikke lidt hver dag i 3 måneder.

Lur mig om ikke du kan mærke forskel Jeg er ret sikker. Skulle du IKKE synes om det alligevel, så får du pengene tilbage - SÅDAN! Enten så gør det en forskel for dig, eller også er det GRATIS! … og nåh ja – husk at drikke vand hver dag også Humørikonet smile Vil du høre mere, så kontakt mig på tlf. 22 29 30 06. Husk Aloe Vera er intet ’hokus pokus’ middel – den er sandsynligvis bare verdens bedste grøntsag – sådan er det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar