lørdag den 5. maj 2012

Mor er den bedste i verden...

Uanset hvor ens mor kommer fra, hvem hun er, eller hvor hun befinder sig lige nu, er lysten til at fejre hende sikkert lige stor alle vegne.

Da mors dag blev indført i begyndelsen af det forrige århundrede, vidste man ikke rigtigt, hvordan man skulle fejre dagen, men med tiden blev det tradition at give mor kaffe på sengen, blomster og en lille gave. Men det vigtigste af alt var måske, at mor skulle slippe for husholdningsarbejde den dag (vi snakker i begyndelsen af det 20. århundrede) og bare hvile og have det rart. Mors dag i Danmark er den 2. søndag i maj - i år d. 13. maj.

Det er vel ikke nogen dum tanke? At få sin egen dag med fred og ro. Måske lytte til musik, synke ned i en god bog og koble af med et dejligt og afslappende bad, gerne med velgørende og velduftende olier. Det er ren nydelse for både krop og sjæl.

Én ting er i hvert fald sikker - man skal værdsætte hende, mens man har hende. Jeg ville ønske, jeg stadig havde min, som jeg kunne forkæle:)

Synes du at din mor skal forkæles med lækre produkter, så har vi helt sikkert noget hun bliver glad for!
F.eks. vores lækre Aroma Spa Collection til lidt hjemmeforkælelse eller f.eks. vores effektive solcreme, som  jo absolut er aktuel fra nu af, hvor forårssolen får mere magt.

Måske er et gavekort den rigtige mulighed. Uanset hvad kan jeg hjælpe med idéer. Kontakt mig og hør nærmere. Jeg pakker naturligvis også gaven ind, hvis du ønsker det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar