onsdag den 8. maj 2013

På søndag er det mors dag

Måske er du en af dem, der fnyser lidt i foragt for denne dag og mener det er et kommercielt mediestunt?


Personligt er jeg ked af, at jeg ikke kan markere dagen sammen med min mor. Hun døde desværre alt for tidligt. Jeg vil da gerne være med til at slå et slag for, at man husker på sin mor – mens man har hende -  bedst er det selvfølgelig, hvis man værdsætter hende hele året – meen derfor kan man da godt gøre noget særligt for hende denne dag, ikJ  Mange giver blomster eller chokolade – eller bager måske en kage til hende!

Min gaveidé i år er min egen favorit-ansigtscreme – Sonya Deep Moisturizing Crem. Den føles og dufter helt fantastisk, trækker hurtigt ind i huden – og så holder den meget længe/er utrolig drøj i brug. Se mere her: SonyaDeep Moisturizing Cream.  Cremen koster kr. 236,-

Bestilles på tlf. 22 29 30 06  eller mail: lpjvision@gmail.com   eller via webshoppen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar