torsdag den 13. juni 2013

Hvorfor drikke Aloe Vera?

De fleste ved, at Aloe Vera er rigtig godt for såvel mennesker som dyr indvortes som udvortes, og måske har du også hørt, at mange får det meget bedre, når de drikker Aloe Vera Gel (kosttilskud) hver dag.
 Men stadig er der mange, som ikke selv har prøvet drikken, der spørger: Hvorfor skal JEG drikke Aloe Vera hver dag, når jeg er frisk og rask - måske endda stadig ung?

Lad mig så spørge dig til gengæld: Hvorfor børster du tænder hver dag?
Det kender du svaret på: Hvis du ikke gør det, så får du ret hurtigt problemer med tænder og tandkød. I første omgang huller, tandpine, rådne tænder, tandkødet bløder og siden falder tænderne ud.

Og jeg kan stille dig et andet spørgsmål: Hvorfor fylder du olie på din bil, selvom der ikke er noget i vejen med bilen? Her kender du også svaret, hvis du har bil: Hvis du ikke gør det, så får du problemer med bilen ret hurtigt.

Du har sikkert nu selv regnet ud, hvorfor du bør drikke Aloe Vera hver dag, men ellers kommer svaret her:
Din krop har lige som dine tænder og din bil brug for at blive vedligeholdt - at blive renholdt for alle de påvirkninger udefra (bl.a. kunstige stoffer og andet skidt fra industrifremstillet mad) og at få de næringsstoffer, som kroppen har brug for for at fungere optimalt (Aloe Vera indeholder mange forskellige næringsstoffer). Når du drikker Aloe Vera bliver din tyndtarm renset. Microvilli’erne (som sidder på dine tarmvægge), der normalt skal opsuge næring fra din mad, er ofte tilstoppede og fungerer ikke optimalt p.g.a. vores livsstil. Når villi'erne vedligeholdes fungerer optagelsen af næring bedre og dermed hele dit system. Aloe Vera giver også en bedre balance i din mave. Faktisk stammer 70% af dit immunforsvar fra din mave. Så fungerer mave/tarmsystemet ikke optimalt – ja, så gør immunforsvaret heller ikke. Hvis du så også fik lidt ekstra energi, ville det vel ikke være så tosset, vel!

Hvis du synes, at din krop fungerer fint, og du har det godt både fysisk og psykisk i dag - så husk på, at der også er en dag i morgen! Mange af de problemer folk har med deres helbred er opstået langsomt over en årrække og pludseligt fejler man noget.

Husk også at dine børn bør drikke Aloe Vera hver dag fra de er helt små. Pas godt dem og giv dem en sund start på livet. Du vil hurtigt opdage, at det lønner sig at give dem det ypperligste kosttilskud...

Et andet spørgsmål, jeg ofte hører, er: - Hvor længe skal jeg blive ved med at drikke det? Og jeg spørger så: - Hvornår vil du holde op med at børste dine tænder? - Hvornår holder du op med at fylde olie på din bil?

Drik Aloe Vera hver dag og mærk forskellen – for nogle med det samme - for andre - på sigt.

Drikkene findes i 3 smagsvarianter – se mere her: 3 drikke der gør en forskel!

Vil du vide mere om drikkene, så kontakt mig på tlf. 22 29 30 06 eller kontakt mig pr. mail lpjvision@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar